Contact

Procédure de réclamation:

Tout étudiant est en droit de déposer une réclamation concernant les cours, l’accueil ou l’hébergement. Pour déposer une réclamation, les étudiants peuvent, au choix :

1-      Se présenter au secrétariat pendant les heures d’ouverture (8h30 à 17h)

2-      Remplir le formulaire en ligne

3-      Glisser un formulaire dans la boîte prévue à cet effet au secrétariat

Chaque réclamation recevra une réponse dans les 48h ; dans les cas impliquant une tierce partie, l’étudiant(e) sera recontacté dans les 48h et tenu informé de la procédure.

 

How to file a claim or a remark:

All students have the right to make a complaint regarding classes, courses, reception on campus or housing. In order to file a claim or a remark, students may choose to:

1-      Speak directly to someone in the administrative office during office hours from 8:30am-5:00 pm

2-      Fill in the online form (a claim or a remark deposit) on CILEC’s website.

3-      Put a complaint form in the dedicated mailbox located at the administrative assistant’s office.

Each complain will be treated within the first 48 hours; if a third party is involved, the student will be kept informed of the action taken and procedure to follow.

 

 

Nom et Prénom / Name and Last Name

Adresse mail / your-email

Numéro de Classe,Niveau/ Class number ,Level

Sujet / your-subject

Objet / Object

Date